Första magbilderna

Jag har varit lite snål på magbilder. Jag tar en bild på magen varje ny vecka, men det är i mina underkläder så de är mest för min skull, för att se hur mycket den växer från vecka till vecka. 

Jag skyller på att jag så sällan klär upp mig och att enda gångerna jag fixar till mig är när jag ska till jobbet och det inte är så kul att lägga upp bilder på mig i jobbarkläderna.
 
Så nu när jag var uppklädd upp över öronen på julaftonen så passade jag på att låna Ida som fick knäppa några bilder på mig ute i den vackra snön. 
 
Julafton den 24 december 2012. Vecka 27 (26+0) 
1 Sara:

skriven

Fin du är gumman!! Saknar dig<3 puss

Svar: Tack vännen :) Jag saknar dig också. Hoppas på att vi kan ses snart, innan den lille kommer. <3 Puss
Linda Turesson

2 villafunk.blogg.se:

skriven

Så fin du är! Jättesnygg klänning och fin bebismage! :))

Svar: Tack :D Det är himla mysigt. Men det vet du ju själv!
Linda Turesson

Kommentera här: