Häftig känsla

Det känns väldigt väl i magen när den lille rör sig! Det känns även när man håller handen på magen. Och idag när jag låg på mammas soffa så kände jag hur den höll på där inne så jag låg och tittade på magen och även mamma kom och kollade och vi såg hur en punkt på magen "reste" sig flera ggr!
Riktigt häftigt att se. Och jag är glad att mamma fick se innan jag åkte hem.

Hon ringde när jag satt och väntade i Bollnäs och sa att det skulle bli riktigt tomt utan oss i natt. Usch jag lider verkligen med henne. Sitta ensam där uppe i huset. Hon sa själv att hon inte tyckte om att vara ensam längre. Att förr hade det inte varit något problem men nu tog det flera timmar för henne att somna när ingen annan var i huset. Hon ville att jag skulle stanna tills jul. Men det blir ju lite svårt tyvärr.

Jag bar in ved igår och idag, en 12-14 skottkärror, så det är fullt i pannrummet. Orkade inte, för ryggen, att ta allt på en dag. Men nu klarar hon sig i några dagar ialf.

Jag och Tindra sitter på tåget, som gick i tid och verkar gå bra efter tidtabellen. Så vi borde vara framme på centralen kl 22:45 och då på Lidingö 23.36.
Ska bli skönt att få sova i sin egen säng!




Kommentera här: