Jag orkar inte

Jag är såå trött och har ingen ork till någonting. Ska väl försöka rycka upp mig och ta en dusch och gå ut med Tindra innan jag ska gå och jobba, 15-22.30, bättre än igår som var 13-22.30, men ändå. 
 
Jag vill inte!!! 
 
Känner mig som en liten trotsig unge, som bara inte vill. Jag har ingen lust alls. Ingen lust med någonting. 
Jag vill bara gråta en skvätt till och gå och lägga mig under täcket i sängen. 
 
Grät nästan hela julen och här sitter jag igen i soffan och gråter. För ingenting... eller jo egentligen så vet jag exakt vad det är men det är så många saker så jag orkar inte skriva eller tänka på dem.
 
Jag får väl skylla på graviditetshormoner... 
 
 
 
 
1 Lovisa:

skriven

Gumman då <3 Vet precis hur det är.. Jag var likadan, en riktig bölmaskin.. Är väl inte så mycket bättre nu heller med amningshormonerna tyvärr ;)
Alla mindre bra saker som händer känns tusen gånger värre med dessa hormoner.. Men hoppas det inte är något annat allvarligt som hänt! Tänker på dig gumman! Kämpa på nu, det kommer bli bättre! Stora kramar!!

Kommentera här: