Nedräkning

På fredag är det 9 veckor kvar tills vi flyttar till Lidingö... som vi längtar

 
Jag har redan "bestämt" hur allt ska se ut.
Det är "bara" 42 kvm så det gäller att tänka lite smart, vi ska ha en bäddsoffa i vardagsrummet, med inbyggd förvaring, och väldigt smart bäddfunktion, så det blir lätt för gäster att komma och sova över.
Vår säng kommer ha fyra stora lådor under så man kan gömma undan sängkläder, täcken mm.
Kennet ska hjälpa oss att bygga inredning i klädkammaren så att vi båda får plats med våra kläder.
Sen kommer vi även senare att sätta in skåp mm. i badrummet för att kunna lägga undan handdukar, och saker.
 
Jag vill även bygga en egen vägg med skåp för att kunna få undan saker vid matplatsen/vardagsrummet.

Det finns bilder på allt längre ner, och jag kommer självklart lägga upp bilder sen när allt är klart!
 
Planlösningen
 
 
 
Soffan
 
Sängen
 
Nya koppar som kom idag
 
En vacker skål
 
Liknande denna hylla ska byggas vid matplatsen/vardagsrummet
 
Underbar medicinlåda som jag fick av Anna i 28-års present
 
 
 
1 Annika N:

skriven

Men va kul att du skaffat en blogg! och så spännade med flytt snart för dig och brorsan ! =) Må så gott ! Kram Annika

2 Emmy:

skriven

Åhhh det ska bli så kul att ni flyttar till Lidingö!

3 Lovisa:

skriven

Visste inte alls att ni skulle flytta dit, jag är ouppdaterad som vanligt ;) Men där har du ju trivts bra innan så det låter ju kanon :D Puss gummsan!

Kommentera här: