Personalfesten ja...

Lördagen var hur lyckad som helst. Jag och Sabina kom fram till Malin runt 16, så vi hann vara där lite drygt över en timme. Men både tvärbanan och t-banan var försenade så vi kom fram försent till Wallamsn.
Hann ialf få en fördrink och höra Pers tal om hur underbara vi är. Vid 19 fick vi sätta oss vid bordet, och blev serverade förrätt, varmrätt och efterrätt. Allt var supergott. Fast efterrätten kunde varit lite bättre... och inte för att jag dricker kaffe, men kaffet borde ha serverats med efterrätten och inte 30 min efter. 


Såhär snygga var vi, Malin, Sabina och jag

Efter middagen vid 23 så blev vi hänvisade ut till baren, för de skulle bygga om restaurangdelen. 
Det blev rätt trångt därute. och alla delade upp sig. Sen vid 00 så öppnade restaurangdelen igen, och där var det nu stort dansgolv och en bar. Så jag svängde min lurviga i en halvtimme, sen kom M och hämtade mig. Då jag skulle börja jobba kl 7:45 dagen efter. (Vilket egentligen inte var förns 8:45 då vi ställde om klockan) 
 
Alla var väldigt pigga och glada på jobbet, sådär som vanligt dagen efter. De flesta hade åkt hem vid 03 när Wallmans stängde. Jag fick reda på lite smaskiga detaljer också, men de behåller jag för mig själv. 
 
Efter Sara slutat vid 19 så kom hon förbi och jag skjutsade hem henne och Sabinas grejjer. Vi satt hos Sabina och pratade om kvällen och åt chips och dipp. 
 
Igår var jag till frisören kl 13.00 och klippte och färgade håret lite mörkblond/ljusbrun. Var så less på de blonda, och utväxten. Så jag testde något nytt. Jag lägger upp en bild när jag duschat och fixat till det. 
Efter frisören, vid 16 (ja det tog 3 timmar) så promenerade jag och Tindra, från Odenplan, via sveavägen till Östermalmstorg, där jag köpte en kebab och tog tuben hem. 
Satte mig i soffan och kollade några avsnitt Gossip Girl. 
 
Idag, sov jag länge, tog en kort promenad med Tindra, åt frukost och kollade ett avsnitt Gossip Girl, sen ringde jag Lollo som inte svarade, så då betalade jag alla räkningar. Efter de så ringde Lollo tillbaka så vi talde i 44 minuter om allt som händer just nu. Hon är nu i vecka 38 och kan alltså få barn när som helst. Så häftigt! 
 
Nej jag och Tindra ska ta oss ut i regnet och gå en lite längre promenad! Ha en bra dag! 
 
 
1 Lovisa:

skriven

Var jätteroligt att prata med dig gumman!!! Och duktig du är på att uppdatera också, i like!! ;) Skitsnygg blev du i håret!!! Nu blev jag ju sugen att göra något med mitt eget skatbo ;) Puss!

Kommentera här: