Besvikelse och bättre än förväntat

Fikastunden blev lite av en besvikelse när Sara inte kunde komma, men hon jobbade tydligen till 16.30! Vilket var väldigt synd då jag sett fram emot att träffa mina majflickor! Men jag är ändå glad för den stunden jag och Angelica fick ihop! Helt underbart att få höra om allt roligt som hänt i hennes liv de senaste månaderna! Hon är så värd att må bra! Men nästa gång blir vi alla tre!!! Sådäså!

Filmen, Les Miserables var mycket bättre än jag förväntade mig!
Den var lite töntig ibland när de prat-sjöng. Det lät inte så bra när vissa gjorde det, som om de inte kunde sjunga, men sen när de väl tog i och sjöng lät det jättebra!
Så för att vara en musikal så ger jag den högt betyg!
Det var en fin men sorglig berättelse, med lite oväntade vändningar ibland.

Lite jobbigt att den var 2 h och 38 min lång då det var lite svårt att hitta en bekväm sittposition sista timmen!
Jobbigt åt ryggen och benen.
Och trött som tusan blev jag också! Hann ju inte med att sova någon middag idag! Tur att jag har sovmorgon imorgon! Jobbar min sista 15-22.30 helg. Såå skönt. Det är lite jobbigt att behöva jobba så sent på kvällen. Men som sagt skönt med sovmorgon.
Har några strödagar med sånna sena pass men aldrig mer 3 kvällar i rad! (Inte ens 2 kvällar i rad tror jag)

Nu blir det sängen! God natt


Kommentera här: