Tack för en trevlig kväll

Trerätters och underbart sällskap. Vi hade bokat bord kl 20 på Foresta!
Jag, Sabina, Mika och Emma A.

Jag åt!

Förrätt: Vitlöksbröd med tzatziki



Varmrätt: Hängmörad biff, potatisgratäng och chilibearnaise

Efterrätt: Chokladsviss, ljus choklamousse, vit mascarponemousse, maränger, biscotti, vinbär, björnbär (skulle varit jordgubbar ist.för bären) och banan



Allt var himmelskt gott! Till det drack jag två glas alkoholfritt vin,
lite roligare att dricka det än coca cola tycker jag! 


Och notan för mig slutade på 216:50kr
(Som Sabina fick betala för jag glömde bankkortet hemma...)



De hade ett erbjudande där all mat och dryck var till halva priset! Perfekt!
Så är ni på Lidingö passa på att boka bord där och uppge kod: 2F1

Förutom den goda maten så var det riktigt trevligt att sitta i några timmar och prata och skratta tillsammans. Man hinner ju aldrig med det på jobbet!

Jag ska föra över pengar till min sugarmama nu, sen blir det att slumra in! Jobbar 6.30-17 imorgon!

God Natt

 

 

 

 

Kommentera här: