Jag somnade

Och sov i över 2 timmar...
Huvudvärken släppte ialf efter jag vaknade, men jag mådde fortf. lite illa. Åt några mackor och gick ut och gick med Tindra. Skönt med lite luft!
Sen så gick illamåendet också nästan över. Tröttheten försvann så jag bestämde mig för att bära ut spjälsängen i vardagsrummet för att bädda den åt den lille!

Det var rätt så ansträngande bara de lilla, och det var lite krångligt innan jag förstod hur sänghimmeln skulle sitta! Men åh så mysigt det blev när det väl var klart! Här kommer nog den lille att trivas :)

Efter jag gjort klart det så ringde Mickes mamma för att fråga hur det var med mig. Gulligt av henne!

Sen så kom Micke tillslut hem, så han fick hjälpa till att bära tillbaka spjälsängen och så lagade vi en korvgryta! Nu ligger vi i sängen och kollar på Familjen Annorlunda sen blir det att somna tidigt!

Imorgon och på onsdag är Micke ledig, så det ska bli mysigt med två dagar tillsammans :)

God Natt

1 Helena :

skriven

Åhhh...myspys!!! Där skulle jag också kunna sova :)

Kommentera här: