31 maj 2013

Dagen börjar lida mot sitt slut!

Vi var ute i över 2 timmar idag så mina axlar är lite röda! Färg!!!! Jippie!
Köpte lite fredagsmys godis och gick hem. Micke kom runt 17 och åkte till flygplatsen vid 19 så vi hann äta middag ihop. Hemmagjord kebab, sååå gott! Micke har flygit till Finland för att jobba, kommer hem imorgon. Vi andra har legat i soffan och kollat på Gossip girl. Fick säsong 5 och 6 av Sabina så nu har jag några timmar framför tv.n att roa mig med! Perfekt att ha något att titta på under amningen.

Della somnade för 2 timmar sen, 21.30, får se hur länge hon sover inatt! Igår natt sov hon 6,5 timme, ammade i 30-40 min och sov 4 timmar till.
Lämplig unge man fått! Lär ju dock vända snart så jag borde börja lägga mig samtidigt som henne och inte "passa på" att göra massa när hon sover! Hemmet får vänta!

Jag ska ialf se till att sova nu, utifall hon vaknar snart! Hon sov ju över 4 timmar idag på eftermiddagen också!

Nedan: Tindra får Dentastick
Närbilder på mina loppisfynd
Della är väldigt intresserad av tv.n, hon är en liten Gossip girl hon också ;)



 

Kommentera här: