Jag är tillbaka!

Det är såå många som tjattat om att jag ska börja skriva igen... eller egentligen bara två men okej jag ska göra er två glada ialf! Det finns några anledningar till varför jag inte skrivit på hela sommaren, det är nämligen svårt att skriva när man måste undanhålla vissa saker. 
 
Det har varit en helt underbar sommar. Dellas första sommar, vi har bara tagit det lugnt och varit. 
Träffat nära och kära. 
Micke har börjat en ny tjänst så han reser väldigt mycket vilket har inneburit att jag och Della spenderat i stort sett hela sommaren i Hälsingland. Ja än är vi kvar här :) Åker ner till Sthlm nästa onsdag den 18:onde!  
 
Förutom de jag inte kan berätta så har det inte hänt så mycket denna sommar, förutom att Della numera är en stor flicka! Hon fyller 6 månader nästa fredag! Jag bjuder på lite bilder från sommaren 2013 ❤
 
Jag har även skrivit en inlägg med bilder från hennes dop som ni ser under detta! 
 
























































 
1 Annika N:

skriven

Men sååå roligt att du börjat blogga igen! som jag väntat!! ;) Jättekul att se alla bilder!! KRAM =) <3

Svar: Ja jag ska försöka komma igång nu igen :) Blir roligare sen när allt "hemligt" inte är det längre! ;) Kramar
Linda Turesson

2 Ida :

skriven

Underbara bilder! Så fin den på dig och Della, när ni har kransar. Det är en riktigbsommarpratarbild. Även mycket kämpade av björnbilden. Lilla Ls mor hälsar att ni måste ringa nästa gång sådan bjässe skjuts, för hon och dotter vill också ha ett sådant foto!!! ;-) Lycka till med husrenoveringen. Hör av dig, när du kommer till ön. Kramar från oss!

Kommentera här: