BVC

Vi tog oss till BVC idag, 10 minuter försenade! Micke fick skjusa in oss innan han skulle till jobbet för min bil startade inte! Jag hoppas den bara är kall så det inte är något fel på den! 
 
Della vägde 9990 g och var 73,8 cm lång! 
 
För 2 månader sen så vägde hon 9700 g och var 69,5 cm lång! 
Så hon går inte upp lika fort och mycket längre men hon drar iväg på längden, jag har tyckt hennes pyjamasar blivit korta i benen...
 

En bild från i går, ja ni ser ju själva! Jag tror ändå det är stl. 74 på den pyjamasen. 
 
Efter BVC så gick vi på Colorama och kikade på tapeter, sen mötte vi upp Emma och Ida och åt lunch. 
Kl 13.00 hade vi familjeverkstad/föräldragrupp där vi går igenom olika familjesituationer/problem som kan uppstå! Är egentligen framtaget för äldre barn men jag tycker det är bra så kanske man tidigare kan avstyra problem/dåliga vanor istället för att sen försöka jobba bort dem! 
Ulla-Marie Nilsson (coolaste "tanten" i byn som håller i det där från kommun, vi hade henne som ledare förra gången, men en annan tjej denna gång)
 
När de var slut så pratade jag med Micke som var i Tönnebro, ca. en timme bort så då promenerade jag och Della till pappa/morfar och hängde med honom! Han tipsade om att hälla k-sprit i bensintanken, så vi köpte de på vägen hem, ska testa imorgon!
Håller tummarna! 
 

Della fick beröm av BM på BVC för hon alltid hade så fina kläder :) 
Och det är ju verkligen himla kul att få klä upp henne lite när man ska iväg! (Lika som med mig själv) 
Idag hade hon den nya koftan med rosorna som jag köpte på Kappahls rea häromveckan. 
 
 

Kommentera här: