Småfix

Man hinner ju inte mycket på dagarna, speciellt inte numer! Della tar sig nu fram väldigt fort. Jag lämnade henne i köket med hennes leksaker och gick in i sovrummet (rummet bredvid) för att byta sängkläder i Dellas och vår säng. 
Ser efter en kort stund hur hon kommer ålandes in i sovrummet och drar vidare till nästa rum, som är hennes! 
Där sätter hon sig med sin julklapp, telefonen, och det ser precis ut som hon ringer ett samtal! 




Ja hon har omaka mocasiner, jag har slarvat bort en av varje! 

Eftersom Della nu var på sitt rum så tänkte jag att jag skulle fixa lite där inne, så jag passade på att sätta upp några tavlor, en liten titt-hylla och hennes flaggvimpel :) 


Blev genast lite mysigare! 

Micke hällde k-sprit i min bil imorse men den startade ändå inte! Typiskt! 
Så nu verkar jag vara utan bil, inte så kul när man bor 8,3 km från närmsta samhälle. Jag hoppas vi får ingång den, speciellt när Micke ska bo borta nästan hela nästa vecka! 

Nej usch va klockan är mycket godnatt

Kommentera här: