Jag har fått jobb!

Hade ett missat samtal och ett mobilsvar i tisdags när jag satt i bilen påväg till Stockholm. 
Det var chefen på Coop Extra i Bollnäs som erbjöd mig ett vikariat i sommar samt extra nu och till hösten!
Strax efter så dog mitt batteri så jag kunde inte ringa tillbaka.
Hon skickade även ett mail strax efter hon ringde, så jag svarade på det på kvällen och tackade ja och så ringde jag upp henne dagen efter. Så nu ska hon ringa mig inom 1-2 veckor (och en har ju redan gått) så ska jag få komma förbi och prova kläder. 
 

Riktigt kul när saker och ting faller på plats! 
Måste ha gjort ett bra intryck när jag var dit med mitt CV typ 2 veckor innan och inte ens behövt varit på intervju. 
Nej men jag har ju de rätta erfarenheterna för det var mestadels i förbutiken/caféet, där dom har ATG och Svenska Spel som det behövdes och det är ju lättare att anställa någon som redan kan sånt. 
 
Ska bli kul att få börja jobba, träffa lite folk, kunder och kollegor och tjäna lite pengar. 
Är en riktigt fräsch och fin butik där nästan allt finns. Så jag är superglad!!!

Kommentera här: