Stockholm

Sabina kom upp i lördagsnatt för att hälsa på och se hur vi har det. 
Vi myste och tog det lugnt. Hon bakade tre sorters kakor och fyllde våra burkar i skafferiet. 


Hon älskade vårat stora kök! 



Idag så bilade vi ner till Sthlm så jag och Della har hängt några timmar på Ica Kvantum och hälsat på gamla kollegor. Men dom flesta verkar vilja träffa Tindra! 
Hon är hos Kenneth nu, han kom och hämtade henne runt 16.30! 

Efter de så åt Della lunch i personalrummet på Ica och sen tog vi bussen till Käppala! 

Sitter/halvligger just nu i Sabinas säng och Della sover här bredvid!
Jag ska diska hennes grötskål och min tallrik sen jag åt! Sen ska jag röja undan lite. Och kolla på senaste avsnittet av familjen Annorlunda sen ska jag nog sova! 
Sabina bor på typ 18 kvm så det är rätt så trångt här men det går bra! 
Sabina jobbar till 22.30 så det är bara jag och Della här just nu. Men jag måste upp och ner och låsa upp porten när hon kommer hem. 

Imorgon så ska vi fara upp till Brottby och fira en annan liten 1-åring :) 

Trevlig kväll 

Kommentera här: