Ja de här med tiden

Som inte räcker till... 
Sitter med telefonen och ska svara på 11 olästa sms sen i helgen. Jobbade ju som sagt 8-14 fredag och lördag. Sen efter jobbet är det full rulle hemma. Jobbade även igår 10-14 då lillan var piggare och kunde vara hos Astor. Jag köpte en blomma och tankade bilen så jag kom inte till Långhed förns kl 15, stannade hos dem och fikade och åt middag, åkte vid kl 17.45, hann nästan bara hem så kom Micke. Då åkte vi in till Alfta och röstade och sen blev det en till vända till Långhed för att Micke hade köpt en blomma till sin mor! 
 
De här fick jag i morsdagspresent av Della, en Thomas Sabo berlock så jag alltid har henne med och kan tänka på henne!  
 
Kom hem vid 20 och då var det bara att ge Della sitt kvällsmål och lägga henne! Jag och Micke gick också och la oss strax efter henne, kollade på en halv film sen somnade vi :P 
 
Idag fick vi sova till kl 8, innan skatten väckte oss. Skitväder ute och jag har sjukt mycke tvätt att ta tag i plus att jag behöver städa lite! Så det blir en lugn hemmadag med lite fix! 
 
Ha en fin dag! 

Kommentera här: