Bakdag

Vi tog badhuset igår istället när Della var hemma från förskolan så ska vi ta en bakdag med systrarna idag.
Ialf Emma, jag trodde hon pratat med Ida eftersom dom jobbar ihop men det hade hon inte, så jag har försökt att få tag på henne nu på morgonen men hon sover nog länge eftersom hon jobbade sent igår. 
 
Så så fort Emma gjort sig klar så ska vi åka till Willys och handla. Tänte även passa på att springa in på Dollar och köpa fågelfrön. Dom är ju hungriga dom små liven. 
 
Det gick väldans bra att jobba i onsdags, de enda var att jag blev såå mätt och trött efter lunchen, får ta och äta lite mindre och kanske sätta mig en stund i massagestolen och slumra till om jag ska jobba långa dagar igen.
Såna här dagar så önskar jag att jag var en kaffedrickare, men jag får väl hälla i mig en kopp ändå, de brukar jag kunna göra! 
 
Igår var jag väldigt trött dock, och Della var såklart jättetrotsig, jag tänkte vi skulle gå ut på förmiddagen och få lite luft men hon vägrade att låta mig klä på henne, och sen så vägrade hon att äta lunch... sen höll hon på att somna i min famn vid köksbordet, så vi gick och la oss i våran säng så tänkte jag att vi kunde sova tillsammans, det kunde ju vara mysigt, men hon vägrade sova, så det var bara att kämpa på henne kläderna och ta en tur i vagnen. 
Jag satte mig vid datorn och beställde mammatrosor, såna jättehöga, tänkte dom skulle vara perfekt när jag har mina vanliga låga byxor så hela röven inte behöver synas :P Och så beställde jag en mascara på Nordicfeel. 
Lyckades även att beställa massa saker på H&M... sen tröttnade jag och gick och la mig :P 
Sov 1,5 timme mellan 13.30 till 15.00 och Della somnade 12.30 och sov till 15.30. 
 
Nej jag ska väl ta och klä på mig och åka och möta upp syster! 
 
Ha en fin dag! 
 
Min älskade trotsiga unge fyllde dessutom 20 månader igår. Tänk så fort tiden går... 
 
 
1 Ida:

skriven

Vi har också fått oss en rejäl trotsålderskänning här. Hu. Ge oss styrka att ta oss igenom detta. Please!!!

Hälsa Della-Bella Kantarella från Louisa-Fisa gottegrisa

Svar: Ja såna dagar är jobbiga och extra nu när man är gravid och trött och slut pga. det. Det blir många prövningar, men det är bara att andas och räkna till 10 ;)

Jag hoppas att ni har det bra, vi saknar er!
Linda

Kommentera här: