3 underbara år

Egentligen skulle vi nog ha firat 3-årsdagen för ca. två månader sen, för sen första dagen vi träffades i början av augusti 2011, så har vi varit fastklistrade vid varann. Kärlek vid första ögonkastet... 
 
Men sen var vi ändå lite blyga och försiktiga så frågan kom inte upp förns 20 oktober.
 
Det är dock lustigt, för på ett sätt så känns det som vi alltid varit tillsammans, och på ett annat som om vi nyss träffats, jag är fortfarande nykär och det pirrar när jag tittar på honom. Det är nästan som om jag blir mer kär för varje dag som går 
 
Han är världens underbaraste och snällaste. Jag är så lycklig som "hittade" honom. Och så tacksam för all kärlek som han ger mig. Och för att han gett mig den finaste skatten i världen, lilla vackra Della och snart en liten plutt till. 
 
Det har hänt så sjukt mycket på dessa 3 år, och allt har gått relativt fort, vi flyttade ihop efter 4 månader, blev med barn efter 7 månader, köpte lägenhet tillsammans efter 11 månader, och flyttade 30 mil och köpte hus efter 1 år och 11 månader. Men allt har känt så rätt hela tiden, han är min själsfrände. 
Och jag ångrar inte en sekund att vi gjort som vi gjort, jag kunde inte vara lyckligare än vad jag är idag! 
 
 
Jag älskar dig och vill dela resten av mitt liv med dig 
1 Lovisa:

skriven

Men bööööl! Haha, på riktigt så började jag fan gråta när jag läste det här xD Ååh ni är så himla fina och blir glad ända in i själen av att veta att du har det så bra med den här underbara karln! Puss på er!!

2 Anna H:

skriven

Meeeen så fint skrivet, men blir verkligen berörd, Linda. Kram på er allt och ha en riktigt trevlig helg. Kraaaam syster Anna

Svar: Ja du har en helt fantastisk bror ❤ Kram
Linda

Kommentera här: