8 maj - härliga väder

Härligt väder det har varit såhär i början av maj. Förra året när vi började skrapa/måla huset var den 14 maj och då höll vi på att frysa ihjäl. 
 
Jag jobbar just nu innan vi öppnar 8-17 varje dag men det har varit så skönt när jag kommit hem att jag kunnat gå ut en vända med barnen efter middagen. 

När jag kom hem från jobbet i torsdags så hade Micke monterat upp studsmattan och paviljongen! 
Jag blev så glad när jag svängde runt kurvan här borta och fick se det! 
 
 
 
 
 
 
 
Micke har varit ute på bock-jakt och Della är som sin far och har en egen "pangare". 
1 Annika n:

skriven

Åh så roligt att få se alla dessa fina bilder! Ja de kanske blir en jägare av Della också! 😃

Svar: Ja det är roligt att lägga ut lite bilder 😊 Skulle önska att jag orkade göra det lite oftare bara!
alidalindamarie

Kommentera här: