Tiden räcker inte till

Har verkligen varit fullt upp på sistone, så bloggen blir lidande.
Micke har varit borta mycket i jobbet, så jag och Della har fått ro om oss själva! Och hon har varit lite grining på sistone och jag har tyckt att jag sett att det varit en tand påväg nere bredvid de två hon har. Men nu igår så såg jag att det är 4 påväg uppe och två nere!!! Inte undra på att hon inte är sitt bästa jag. Hon är upp och ammar typ tre ggr per natt och har gjort senaste veckan, annars brukar det vara en gång. Jag hade ju tänkt att sluta när hon va typ 1 år, men nu är hon mer tuttfixerad än någonsin tror jag, så jag låter henne hållas sålänge. 
 
 
Vi var ialf ute i skogen i söndags, men Astor och Helen, gick till en Bäver plats och kikade. Såg ingen bäver, men massa nerfällda träd och två bäverhyddor. 
 
 
Della somnade påvägen tillbaka till bilen, det tar på krafterna att vara i skogen. 
 
 
Känns förävrigt som om vi har gjort något varje dag och knappt varit hemma. Men jag minns inte vad jag gjort... Bra minne men väldigt kort! 
Jag har inte hört något än från Coop, men jag antar att det varit mycket inför påsken och jag har inte velat ringa och tjata, men jag slår väl en pling ännu nästa vecka om jag inte hör något! 
 
I påsken ska vi försöka ta det lugnt, men jag har redan hunnit boka in massor, idag ska vi träffa syster Emma, imorgon är den loppisrunda runt Norrsjön (vi hann tyvärr aldrig fixa iordning vårt, för jag vill ju också ha loppis i sommar) och på kvällen så ska jag ut med Therése Franzén och Emma på Bonden. 
 
Nej jag ska röja upp lite medans lillan sover gott ute i vagnen så vi kan åka när hon vaknar! 
 
Glad Påsk 
 
 

Kommentera här: