Min födelsedag

Idag fyllde jag 31 år, ville inte fira så stort så det blev bara de närmsta. Jag gjorde två smörgåstårtor och Helen en fransk marängtårta som jag garnera med lila grädde (tog saft från blåbärena) och blåbär som Astor plockade förra året! 
 
Fick väldigt fina presenter: 
 
En rottingfåtölj och en blomma av Astor och Helen 
Pengar av pappa
Presentkort på Salong Stil av mamma 
Tre uteblommor, en kruka med minirosor och en flaska svartvinbärssaft av mormor 
Två trisslotter av Emma och Ida (Vann 60 kr på ena 😉) dom skulle köpa nå mer 😛
Mickes present var slut... så jag fick en bluetooth högtalare sålänge! 
 
Jätteskön att sitta i, kommer bli perfekt på glasverandan och inte för att vara girig men jag skulle vilja haft en till likadan, så jag och Micke har en varsin där ute... får leta en tills han fyller år ;) 
1 Anonym:

skriven

En sån där finns på Erikshjälpen!

Svar: Ja jag såg det, men den såg väl tyvärr annorlunda ut, lite mindre!
Linda

Kommentera här: