Lever livet

Här uppe i Hälsingland!
Vi åkte upp förra söndagen och har mest tagit det lugnt senaste veckan!

Har dålig uppkoppling på landet så det blir inte så mycket uppdaterat!

Plus att jag bara vill ta det lugnt :)

I helgen har vi lånat Mickes brors hus! En stor "hälsingegård" med stoor altan, bubbelpool, höns, kycklingar och inte en granne! Heelt underbart har vi haft det här för oss själva!

Idag kom systrarna förbi så vi har varit och badat och nu håller vi på att grilla!

Ha en fin sommar så återkommer jag med nya bloggtag i höst :)

1 Sanna:

skriven

SV: Hejsan! Skoj att Della uppskattar sin lekkub.. =) Den blir nog roligare ändå med tiden.
Jag mår fortfarande inte toppen men kan absolut ge mig i kast med att sy en vimpelradda till henne. Hur skall den se ut och när skall den vara klar?
Kram
Sanna

2 Helena :

skriven

Dags att uppdatera nu Linda!!!! :)

Svar: Förlåt att jag varit dålig på att uppdatera! Hoppas på att komma igång nu igen ;)
Linda

Kommentera här: