Juldagen och annandagen

Vi började juldagen runt kl 8.30 och åt frukost och packade upp alla julklappar och monterade lillans gunghäst och hon älskade den!
 
 
Sen så tog vi det lungt hela dagen, termometern stod på -20 grader så vi gick inte ens utanför dörren. Lillan hade 38,7 grader så lite feber, men hon var piggare än på julaftonen. 
Till lunch så åt vi julmat, men på kvällen så värmde vi matlådor från frysen, ingen av oss orkade. 
Lillan sov sin eftermiddagslur tre timmar inne i vagnen och även jag passade på att sova två timmar medans Micke testade sitt nya NHL 2015. 
 
Vi kollade några avsnitt av Suits med gick och la oss tidigt. 
 
Idag så har vi haft Mickes familj här på middag, 9 vuxna och 6 barn.
 
 
 
 
Della har varit pigg idag, hade 38,7 i grader imorse ocjkså, och hon höll låda i en timme/en och en halv efter dom kommit, men till slut så däckade hon i farmors famn. Satt sen hon en stund i Mickes famn, kröp sen mot mig men somnade halvvägs. När dom hade åkt vid 19 så la vi in henne i vår säng och än då sover hon, eller hon vaknade till för typ 10 minuter sen och ropade "Pappa, pappa" och när han kom in så sa hon "Bibbi, bibbi", för då hade hon tappat nappen, så då kom jag med en ny och hon somnade om mellan oss.
 
Micke och Astor var förresten iväg i söndags och hämtade växasängen som jag kikade på på lördagen! 
Och idag när jag hade 3 starka karlar här på besök så fick som bära in den i Dellas rum. 
 
 
Se så fint den passar :) Ska bara på IKEA och köpa en madrass. 
 
Nej jag hör Della pratar så jag ska gå och se efter om jag ska lägga mig brevid henne så hon somnar. 
 
God Natt 
 

Kommentera här: