Renovering badrum

Jag skrev ett inlägg och la in några bilder, men så råkade jag trycka tillbaka i appen så allt försvann...
Gör härdanefter som jag brukar och lägger in bilder via appen men skriver inlägget på datorn! 
Bara strul med den där appen tycker jag! 
 
Ialf så är ju badrummet ca. 2 veckor försenat. Mattläggarna blev sjuka så de gjorde inte klart allt förns idag, de var hit i torsdags och la matta på väggen och så idag kom en gubbe och la bården längst upp, men jag vet inte, jag tycker att väggen och bården har ganska stor nyansskillnad... bården ser lixom gul ut nedtill.
Jag ska visa det för Jocke om han kommer imorgon eller på onsdag! 
 
Svårt kanske på bild men ser ni någon skillnad...? 
 
Annars så är jag väldigt nöjd med själv väggmattan. Blev riktigt bra. 
 
 
 
 
Här kommer en bild på innan bården kom upp! 
 
 
Imorgon så hoppas jag att rörmokaren, Jocke och elektrikern kommer så att det blir klart någongång :D  

Kommentera här: