Så stort hus

Men ändå ingen plats! 
Jag ligger här på sängen och filosoferar, och ser om Della vill sova, på vart vi ska göra av allt! Nu tänker jag främst på kläder,skor,lakan,handdukar. Tvättade 3 maskiner i Långhed igår, japp hann de också trots Söderhamns resa och badhus, och sorterade ren tvätt som jag tillfälligt hade på extra sängen och packade handdukar och lakan i en flyttkartong och inser att vi har såå sjukt mycket kläder! Gick in på köp&sälj sidan på Facebook för att leta garderober och hittar en tjej som sålde3 stycken, henne vi var upp och köpte ett linneskåp av i somras, Mickes kompis Eriks lillasyster! 
 

Hon hade sänkt till 800kr för några dagar sen och jag prutade 300kr, får se vad hon säger! Japp fick dem för 500kr så vi hämtar dem imorgon. Ska vi skönt att kunna få undan alla säckar med kläder osv. Så kanske vi snart kan gå här! 
 
Nu somna Della så jag ska passa på att fixa lite! 
 
Hej sålänge 

Kommentera här: