Dagens tips

I lördags så var jag och Della till Bollnäs och vi var in på Lindex och Kappahl och kikade på kläder till henne. Lära ha nya pyjamasar, så jag köpte ett 2-pack för 179:- Kikade på lite kläder till henne också, kostade typ 129-149:- plagget och man fick "Ta 3 och betala för 2". Men det skulle ändå bli typ 300:- plus 179:- då.
Så jag struntade i det och gick istället in på min favoritsida när jag kom hem! 
 
minimera.se 
 
Där finns begagnad plagg i superbra skick till bra priser! 
 
Så jag beställde 11 plagg och betalade 405:- inkl. frakt! 
 
 
Den turkosa tunika/klänningen har jag dock inte beställt, jag beställde 86-10219 och fick 86-10209, det var ett liknande plagg som jag beställt, en turkos tröja med vita prickar. Men jag har mailat och sagt att jag gärna köper denna också, men att jag även vill ha de plagget som jag beställde, och det ska inte vara några problem då dom är jättebra att ha att göra med! 

Della blev jätteglad för sin nya regnjacka! 
 
Allt nytt skulle ha gått på: 1269:- 
Sjysst rabatt!  
 
Man kan även beställa en påse som man betalar 49:- för och så skickar man in det man vill sälja så säljer hon det åt en. Jag har ingen riktig koll på provision och sådant, men kläderna som säljs är ju väldigt billiga så man tjänar nog inga stora pengar, men man slipper lägga upp det själv på Tradera/köp och sälj grupper och får några kronor för kläderna. 
1 josse:

skriven

Den sidan ska jag absolut kika in på :)

Kommentera här: