Vardagen

Det här med att komma tillbaka och jobba är skiiitjobbigt! Började på "riktigt" denna vecka, innan har varit extra och upplärning. Började med ett 6.30-14 pass på tisdagen, hann ha 45 min rast av 1,5 timme och jobbade över 45 min! Sen ett 12-21.15 pass på onsdagen, ett 6.30-16.30 pass på torsdagen och ett lättare 15-20 pass idag.
Och jag är heelt slut, märks att man inte är van, plus att det blev två sena nätter och tidiga mornar i midsommar som också satte sina spår. Man är ingen ungdom längre.
I helgen skulle jag vart ledig men fick ett extra pass på lördagen 10-16 och planen var eg. att åka till Järvzoo med lillan, Astor och Helen men vi tar det på söndagen istället.

Micke älskar att vara hemma med lillan om dagarna, han leker med henne, fixar hushållssysslorna, hinner med att renovera och dessutom att laga mat!
Han är grym hemmaman.

Känns konstigt att vissa dagar knappt träffa lillan och idag sov hon ju när jag kom hem. Men jag var in och smekte henne i håret. Min stora lilla tjej!

Nu sitter jag och Micke nerkurade i soffan och ska kolla på Non-stop :)

Trevlig helg!




Lillan på midsommar i sin fina krans på traktorvagnen

Kommentera här: