Besök hos mamma och veckan som kommer

Idag så var Della hemma från förskolan så vi bestämde oss för att åka upp till Voxna och hälsa på mamma. 
Längesen vi var upp nu så det var dags. Micke som jobbade 121 timmar(!?) ja han gjorde tre veckor under en,
var hemma igår så han följde också med upp. 
 
Vi åt lunch hemma först så vi kom iväg rätt så sent men vi köpte med oss fika från Sommars och kom upp strax efter kl 12 tror jag. Stannade några timmar innan det var dags att åka hemöver och laga middag. 
Micke gjorde något indiskt med kyckling och ris :) Sen så myste vi i soffan tills det var dags att gå till sängs. 
Tog typ en timme för lillan att somna denna kväll också, hon bara ligger och vrider och vänder och sparkar med benen, som om att hon gör allt för att inte somna. Micke somnade innan henne ikväll också. 
 
Imorgon så ska lillan till förskolan, och jag på mattelektion, men jag funderar på att hålla mig hemma på dagen och fixa med lite städ, tvätt och egen studier så åker jag iväg på kvällen istället. 
Ska även ringa till BM och prata om magontet i lördags och byta tiden jag har där, skulle få jobba då. 
Går även in i vecka 28 :) 
 
Onsdag så ska jag jobba, 8-17, ska bli kul att komma iväg och göra något och träffa lite folk! 
 
Torsdag är Della hemma från förskolan, så vi håller oss nog hemma då.
 
Fredag är hon på förskolan och förhoppningsvis så åker vi och badar med Micke efter de. 
 
Lördag jobbar jag 8-14 och på söndag hoppas jag att vi får en familjedag ihop, jag Della och Micke. 
 
Gammal bild på mina sötnosar

Kommentera här: