Hej igen

Nu haglar inläggen in. Men om någon vecka när nästa bebis kommer så blir det nog bli lika dött igen... 

Fyndade lite idag! 


Hittade ju en overall/åkpåse på lokala Facebook gruppen och hon hade massa mer fina saker men jag nöjde mig med att köpa ett av klädpaketen hon hade ute till försäljning. 
Har ju massor kvar efter Della men blir det en pojke så kommer jag behöva nytt efter 50/56 för då blir det väldigt mycket rosa och klänningar som inte riktigt passar en pojke. 

På Erikshjälpen fikade vi först och även Emma kom dit en snabbis och fikade sen åkte hon för hon skulle till Söderhamn på bandy sen köpte jag en gullig body med matchande dregglis med en panda på till bebisen. 
En bil, två bollar, en tröja och en Lindbergs halskrage till Della. 
En trasmatta till vindrutan på bilen. 
Två set med the/kaffe mugg på stort fat som rymmer 1-2 mackor till mig och Micke. 

Var ju även in på Ekmans och hämtade ut min vinst på 100:- köpte ett jättefint kakfat och en toalett skylt. Fick lägga till 35:- själv. 


Åt kebab med Ida på bolaget, hämtade upp hennes post hos Åke, tankade bilen och åkte hem. Var hemma typ 18.30. 
Jag var pigg när vi kom hem och fixade med tvätt och donade lite medans Della kikade på tv och lekte. 

Della somnade sent, runt 21.30-22 men vi har ju sovmorgon imorgon så det gör inget! 
Jag har faktiskt varit väldigt pigg idag och var pigg när vi kom hem så jag passade på att fixa lite så och jag hoppas att det håller i sig imorgon så jag orkar leka med Della och gå ut en vända på förmiddagen. 


Tog t.o.m en selfie idag när jag för en gångs skull fixat håret och fått på mig lite smink. 


Avslutar med den och ska lägga mig tillrätta och lukta på min stora bebis ❤ och försöka somna! God natt 

Kommentera här: