Sundsvall

Astor skulle följa med Micke till Sundsvall idag, så igår kväll så låg jag och funderade på om inte jag och Della också skulle följa med, så jag frågade Micke om det var okej och han tyckte att det skulle bli mysigt att ha oss med, även om han inte skulle hinna vara med oss! 
 
Så sagt och gjort så klev jag upp vid 06 och gjorde mig iordning, vid 07 så vaknade Micke och Della och Astor dök upp och vi åt frukost och kom iväg 20 minuter senare än tänkt vid 7:50, men Micke hann på sitt möte med 10 minuters marginal. Jag, Della och Astor åkte vidare, först till ett apotek för att hämta ut en babybox (tänkte tipsa er alla om de som finns att hämta ut i ett annat inlägg) sen så åkte vi till Birsta City för att shoppa. Började på XXL Sport och fritid för Astor skulle prova ett par jaktskor, som han skulle köpa åt Micke i present. Han är ju för underbar den mannen, och sååå himla generös, både med presenter och tid. Sen så åkte vi till IKEA och Astor bjöd på lunch och bar mina grejjer. Jag köpte en lampa till Dellas rum, några ramar, 3-pack saxar, refill till rollern, kylskåpsmagneter. 
Sen tog vi en trip till själva Birsta gallerian, då ville inte Astor gå med oss så vi delade på oss. Jag köpte en jättesnygg lykta på Cervera och 6-pack glas på Lagerhaus (för pappas julklapps pengar)
 
 
 
Till Della köpte jag en klänning på H&M för 30:- en regnmössa för typ 35:- och en handväska för 80:-  på Kappahl.
Och så köpte jag en t-shirt till Micke. Och inget till mig själv (förutom heminredningen då) 
 
Mickes möte drog ut på tiden och sen hade han massa saker att göra i Samsung butiken, så dagen blev lite längre än vi trodde, men det gick faktiskt bra, även om jag där vid 15.30 hamnade i en tröttsvacka. 
Men då tog jag med Astor och Della och bjöd på fika och sen så orkade jag en stund till. 
Vid 17.30 så kom vi därifrån och var hemma ca. 2,5 timme senare, stannade till i Huddik och köpte lite mat på Statoil. När vi kom hem så fick Della lite yoghurt och vi stupade i säng. 
 
En riktigt kul dag! 
 

Kommentera här: