Fullspäckad vecka

Jag vet det varit tyst här i bloggen nu under sommaren men det har varit fullt upp. 
Jag har ialf uppdaterat om målningen så mycket jag kunnat. Och förutom den och ta hand om hemmet och två barn så hinns det inte med så mycket. 
 
Men denna vecka händer det grejer. 
 
I måndags så kom först Helen förbi med ett förskolebarn, så Della fick leka lite sen kom Ida förbi och hälsade på. 
 
Tisdagen var jag, Della och Wille till Edsbyn på barnens dag med moster Emma. Kollade på småstjärnorna, byte några gamla leksaker mot nya, lekte lite i lekparken, träffade på Karro som jag jobbade med i Sthlm och hennes två söner, träffade även på Charlotte som jag gick med från lekis upp till 6an, min bästa kompis och hennes två barn. 
Träffade även på mamma och mormor så då åt vi med dem på bolaget. 
Sen gick vi hem till Emma där Micke satt och jobbade efter att ha varit på banken. 
Där åt vi jordgubbar och grädde innan vi for hem. 
 
Denna byte Della till sig på barnens dag 
 
Igår var vi bara hemma och det kom förbi en mäklare för att förhandsvärdera huset inför renoveringen av övervåningen, så vi kan låna på huset. 
 
Och idag kommer Anna, Dan, Ellen och nytillskottet Minna (älskar de namnet).
Dom är påväg från Hede och Annas föräldrar hem till Sthlm och det är perfekt på mitten att stanna till här :) 
 
Och imorgon kommer Lollo hit med sina två söner och ska sova över två nätter :) 
Ska bli sååå kul. Hennes äldsta, Ivar är 4 månader äldre än Della och hennes yngsta, Ebbe, några veckor yngre än Wille.
Dom har precis köpt hus utanför Gävle (dom bor inne i stan nu), och det kommer bli perfekt att åka dit och hälsa på i framtiden när barnen blir äldre och kan leka ihop.   
 
En fullspäckad vecka :) Hoppas på bra väder i helgen så vi kan vara ute lite. 
 
 

Kommentera här: