Sommaren 2015

Sommaren har bjudit på mycket regn, målning och familjen. 
 
Jag har hunnit med en hel del familjetripper, bla. som jag skrivit om Järvzoo med Micke och barnen, en helg till Stockholm med mamma, pappa och barnen, men även en dag, väldigt spontant då vi insåg att de var sista dagen det var öppet, på Leksands sommarland, med Emma, Ida, Micke och barnen samt att jag, Emma och barnen åkte en dag till Furuvik. 
 
Nån tur ner till Norrby Beach har vi även hunnit med, samt en dag på Kvarnsveden i Alfta, men ja jag har väl badat 2-3 ggr denna sommar. Det blev ju lite finare väder i augusti som tur var!
 
Har haft en väldigt bra sommar, trots vädret och mycket jobb med huset, och nu ser jag fram emot hösten.
Friskare luft, vackra löv, komma igång med träningen, har anmält mig på Mammafitness online och börjar den 12 oktober, men har själv redan nu börjat tänka på kosten och ska komma ut på några PW i veckan till att börja med. Samt det roligaste av allt, renovera övervåningen!!! Det kommer snickare hit när snön kommer, så typ i december så innan dess så tänkte jag försöka påbörja de rummen jag ska fixa, sovrummet, allrummet och hallen. Det ska målas tak, väggar och tapetseras samt slipas golv. Sen ska jag även se om jag och Astor kan byta de två fönstren i det som ska bli badrum och mitt och Mickes sovrum. I allfall så måste vi byta i badrummet, eftersom det ska upp den våtrumsmatta där så då blir det svårt att byta när det är klart. 
 
Jag ska försöka vara duktig att dokumentera arbetet! 
 
Här var vi på Leksands Sommarland
 
Denna bild är också från Leksands Sommarland
1 Anonym:

skriven

Ojojoj snacka om liiiiika ! Far å son 😊 /Eve L

2 Sofie :

skriven

Ååhh mammafitness online det har jag kört två gånger och det är ju så himla bra och kul 😄😄 kul å följa er när vi renoverar övervåningen 😄 i november kommer dom nog hit 😄

3 Lovisa :

skriven

Ååååh så himla spännande med övervåningen alltså!! Och vad duktig du är som satsar på Olga, heja heja!! PUSS

Kommentera här: