Nytt jobb

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb, BILTEMA, som öppnar i Bollnäs i slutet av maj.
Blir introduktion, lära känna varann och prova kläder imorgon och på tisdag åker vi till olika orter för upplärning, jag ska med ca. 4 personer till Gävle och så är dom ca. 5 som åker till Mora och ca. 5 som åker till Borlänge. 
Denna vecka sover vi borta tisdag till torsdag och veckan efter måndag till onsdag.
Sen framöver så blir det bara Bollnäs, 8-17 varje dag frams till vi öppnar då det kommer bli andra tider, har öppet (om jag minns rätt) mellan 7-20 på varddagar och 9-18 på helger. Det bästa av allt är ialf att vi har stängt på julafton så jag behöver aldrig vara rädd att behöva jobba då!
 
I övrigt så består mitt liv av att umgås med familjen och renovera... som ni ser i inläggen nedan.
Vi har lite kvar att göra innan Jocke kan komma och göra klart sitt, men fy bubblan vad jag längtar tills det är klart!  
 
 
 
 
1 Ninna:

skriven

Kul med uppdatering 😊 Lycka till på nya jobbet!!

Svar: Ja motivationen att skriva finns inte riktigt "/ Hoppas den kan komma tillbaka snart :) Tack, det går riktigt bra på jobbet!
alidalindamarie

2 Helena :

skriven

Åh äntligen!! Väntat på dina inlägg 😊 va duktig ni är!!! Blir ju jättefint. Måste komma och hälsa på snart 😊

Svar: Ja det finns ingen riktig motivation att skriva tyvärr "/
alidalindamarie

Kommentera här: