Gott Nytt 2016

Nyårsaftonen spenderades hemma, Emma kom förbi och åt älgfiléplanka och chokladpudding med oss och sen skjutsade jag henne till några kompisar i Bollnäs där hon skulle fira in det nya året.
 
När jag kom hem så sov Wille och Micke och Della satt och kollade på tv, efter en stund, vid 21.30 så ville Della också gå och sova, så jag gick och la mig med henne! Hon somnade på 5 minuter och när jag kom tillbaka så satt Micke och spelade tv-spel, han fick Star Wars Battlefield av mig i julklapp, på gott och ont, för han har suttit typ varje kväll och spelat. Nej med det är ju kul för att tycker om det, han säger att han slappnar av och det är ju bra att han mår bra av det. Lite tråkigt att inte få nån kontakt med honom bara! Haha!
 
Vid 22.40 så gav jag upp och gick och la mig. Vaknade till runt tolv-slaget av massa raketer men somnade om igen. Ja det är inte lätt att vara över 30 år och småbarnsförälder, hehe!
 
Della var ialf nyårsfin i en gammal klänning efter mig

Kommentera här: