Övervåningen

I helgen jobbade vi på hela lördagen sen blev Della sjuk på natten så vi var bara upp någon timme var på söndagen men det som är kvar nu är: 

Foder (dörr och golv) i min walk - in closet
Golvfoder i alla tre rum 
Golv i hallen (Ska kontakta vår golvläggare och se om han kan komma till veckan) 
Lut och efterbehandling i hallen 
Omfattning mellan all-rum och hall 
Omfattning vid balkongdörren 
Ta bort plastmattan i trappan och slipa den
Öppna upp nere och ta bort dörren 

Sen är det bara att flytta upp! 

Jag sitter här nu med en liten inköpslista på det sista som behövs. 
Hyllor till min walk in closet
En gardinstång 
Madrass till Willes nya säng, äntligen kommer han slippa spjälsäng 
Playwood skivor till ingångarna till skrubbarna på barnens rum 

Sen finns nog det mesta... 

Micke upptäckte min "gömma" i helgen. 
Hela skänken i vardagsrummet är full med nya gardiner, handdukar, duschdraperi, lampor osv till övervåningen som jag samlat på mig under dessa år! 



Min walk in closet



All-rummet

Min samling (Inte enda skåpet jag har med oöppnade saker... Ssshh)





Kommentera här: